Sfaturi cheie pentru a pierde în greutate și pentru a vă ridica energia

0
748
Sfaturi cheie pentru a pierde în greutate și pentru a vă ridica energia

În ciuda temperaturilor ridicate da iluzia de a fi încă în sfârșitul verii, calendarul ne spune că suntem în toamna. E timpul pentru a merge la cel mai bun dar starea de spirit generală nu este dintre cele mai bune, avem plină de ritm în rutina de lucru, reporniți școală, și trebuie să-l las să scape minunat de memorie de plimbări pe plajă și bea sub umbrelă de plajă. Mulți vor pleca, trece timpul liber pe canapea și cu primele rece avem tendința de a mânca mai mult și pentru a muta mai puțin.

Cum de a exorciza acest malassere și această lene? Un remediu pentru a obține înapoi în formă și de a recupera starea de spirit buna este acolo. Am cerut Alessia De Michele, Consultant tehnic, antrenor personal la GymItaly Bari, specializat în de sex feminin de formare de fitness, sfaturi dietetice și integrare naturist.

“Mișcați-vă în și de ședere în formă după o pauză lungă, putem. Nu trebuie să impună schimbări pentru controlul democratic, ci mai degrabă să urmeze un sănătos obiceiurile de zi cu zi, care vă permit să rămână frumoasă, în forma și în sănătatea fizică și mentală”.

Aici e un sfat de expert:

Aici e un sfat de expert:Cuvântul energie este de multe ori asociat cu cuvântul ‘ dieta care este atât de înfricoșător! A mânca sănătos nu implică efort sau dificultăți nejustificate din cauza, dar echilibrul între macronutrienți (proteine – carbohidrati – grasimi) încercarea de a introduce toate alimentele pe care mediterana are de oferit. De asemenea, aportul de fibre este important, cu introducerea de o porție de legume la fiecare masă principală.

Apa este componenta principală din corpul nostru uman și reprezintă, în fapt, 60% din greutatea unui om, și 57% la femei. Aportul de lichide trebuie să fie egală cu 3,5 ori greutatea ideală, în timpul iernii, în timp ce cantități mai mari sunt recomandate în perioada de vară.

Introducerea de litri de apă adecvate permite prevenirea bolilor legate de tractul urinar, imbunatateste intestinale regularitatea, aveți o bună hidratare a pielii, reduce riscul de boli de inima și de a menține stabil nivelul de lichid sinovial pentru lubrifierea articulațiilor. Acesta este cel mai bun drenaj în lume, numărul unu în lupta cu imperfecțiunile asociate cu retenție de apă sau celulita de la prima etapă.

Exercitarea joacă un rol vital pentru a realiza bunăstarea. Beneficiile activității fizice acționează prin îmbunătățirea forta, rezistenta, echilibru, densitatea oaselor, a sistemului imunitar și a mobilității articulare și musculare.

În același timp, există o îmbunătățire a statusului cognitiv, psihologic și datorită producția naturală de hormoni care acționează asupra starea de spirit, anxietate și conduce la bunăstare mentală și fizică.

Atunci când se angajeze în activități fizice

Atunci când se angajeze în activități fiziceVremurile în care trenul ar trebui să fie în cel mai apropiat posibil armonie cu ceasul nostru biologic. Corpul nostru, precum și că, dintre toate mamiferele, urmează un ritm în care procesele fiziologice se repetă. Și’ așa-numitul ciclu circadian. Acest ciclu se ia în considerare din alternanța somn-veghe, de producția anumitor hormoni, schimbări în temperatura corpului și ritmul cardiac. În scopul de a planifica antrenamentele noastre, trebuie să ținem cont de acest ciclu și a proceselor fiziologice din organismul nostru.

În dimineața când te trezești. Aceasta este una dintre cele mai bune perioade pentru a tren. Producția de melatonină, hormonul care reglează somnul, de fapt, se oprește, și lasă loc de cortizol, hormonul care induce o stare de veghe. Acesta este momentul perfect pentru a efectua activități de aerobic de mica sau medie intensitate.

În după-amiaza. Între 15 și 18 ani, temperatura corpului crește într-un mod natural. Acesta este un alt mare de timp să se angajeze în sport. În special, în acest timp este indicat să se efectueze activitate de muschii mai provocatoare. Păstrați în minte că producția de melatonină începe în jurul valorii de 21 de ani.

Dacă sunteți capabil (în anumite limite) pentru a sincroniza cu aceste cicluri, corpul tau va fi în echilibru și sarcina de energie în dimineața, apoi liber în seara de excesul de energie (și, poate, stres), acumulat în timpul zilei.

Beneficiile de exercitii aerobice sunt substanțiale

Beneficiile de exercitii aerobice sunt substanțialeInima și sistemul imunitar este de a consolida, organismul devine mai sănătos și durabil și eliminarea toxinelor fizice și emoționale. În plus, organismul invata sa arda mai multe grasimi, permițând un control mai mare asupra ta in greutate. Dar ceea ce este aerobic activitate care deja practică fără să-și dea seama și care ar putea fi ușor crescut?

În Japonia, majorare care îndeplinește anumite reguli, este numit: Shirin-yoku și este proiectat și finanțat de către sistemul național de sănătate. Pe Shirin-yoku, care poate fi tradus ca “face toaleta în pădure” este practicat în acest fel: pentru cel puțin o jumătate de oră; în pădure sau în zone în modul cel mai natural posibil și curat, printre copaci și tufișuri; respirație atât de adânc și de plămâni, acordând o atenție la sunetele și culorile mediului înconjurător. Plantele sunt, de fapt, produce terpene, substanțe gazoase bioactive, care reduce nivelul de cortizol, hormonul stresului, în sânge; O plimbare în pădure sau într-un parc de 2 ori pe săptămână pentru o jumătate de oră, este un mare gratuit și accesibil tuturor. Muschii menține spatele drept. Cu avansarea în vârstă, cu toate acestea, veți vedea de multe ori oameni cu mai multe curbe, si cu coloana vertebrala nu sunt aliniate corect.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here